Tel: +36 1 371 0150
Ozeki NG SMS gateway
SMS Gateway, a tömes SMS küldő szoftver
 Terméktámogatás Megoldások | Termékek | Tartalomjegyzék | Kapcsolat  
  Kezdőlap
  SMS technológia
  SMS küldő program
  Termékek
  SMS gateway szoftver ár
  GSM modem
  Vásárlási információk
  Árak
  Szoftver frissítések
  Terméktámogatás
  Termék kipróbálás
  Termék aktiválás
  Kapcsolat
  Tartalomjegyzék


Látogassa meg cégünk legújabb VoIP telefonközpont szoftver-ének a weboldalát. A termék neve: Ozeki Phone System XE.

Ajánló

Tekintse meg az Ozeki NG SMS Gateway, professzionális SMS szoftver angol nyelvű weboldalát az alábbi linkre kattintva:

Ozeki NG SMS Gateway
www.ozekisms.com

Terméktámogatás

Ez az oldal tartalmaz egy összehasonlító táblázatot a különböző terméktámogatási csomagokról. Standard terméktámogatás jár minden termékhez, amikor a termék ára kifizetésre kerül. Szélesebb körű terméktámogatást biztosítanak a Silver, Gold csomagok, amelyek szintén megvásárolhatóak a termék mellé.

  Verzió frissítés Standard terméktámogatás Silver terméktámogatás Gold terméktámogatás
Verzió frissítés
Technikai támogatás e-mailben
Technikai támogatás MSN messengerrel / Skype
Technikai támogatás telefonon keresztül (munkaidőben)
Technikai támogatás telefonon keresztül (24/7)
Technikai támogatás távoli elérésen keresztül
Helyszíni terméktámogatás
Opcionális
Szoftver fejlesztési támogatás
Szoftver testre szabás
Opcionális
A termékhez nem kapcsolódó probléma megoldás


=Tartalmazza
=Nem tartalmazza
Opcionális=Árajánlatkérés


A szolgáltatások bemutatása

Verzió frissítés
A legfrissebb szoftver verzió letölthető a weboldalról és a ráinstallálással a meglévő szoftververzió frissíthető. Az új verziók tartalmazzák a hibajavításokat és további új program funkciókat.

Technikai támogatás e-mailben
Minden e-mailben érkező, az installáláshoz és a konfiguráláshoz kapcsolódó kérdés megválaszolásra kerül a termék megvásárlása után. A Standard terméktámogatási csomaghoz tartozó válaszadási idő 2 hét. A Silver és a Gold terméktámogatási csomag válaszadási ideje 3 munkanap. A megvásárolt termékkel kapcsolatos kérdéseit e-mailben kérjük, küldje a info @ ozekisms.hu e-mail címre.

Technikai támogatás MSN messengerrel / Skype
A vásárlás után az ügyfél MSN e-mail címe hozzáadásra kerül a terméktámogatás MSN / Skype kapcsolati listájához. A technikai kollégák elérhetősége látható. Az ügyfél kommunikálhat a kollégákkal a felmerülő technikai kérdéseivel kapcsolatban ezeken az instant üzenetküldő szoftvereken keresztül.

Technikai támogatás telefonon keresztül (munkaidőben)
Az ügyfél a termék megvásárlása után közvetlen telefonszámot kap a technikai csapathoz. Ők minden megvásárolt termék installáláshoz és konfiguráláshoz kapcsolódó kérdésre válaszolnak Hétfőtől Péntekig 9:00-16:00 óra között.

Technikai támogatás telefonon keresztül (24/7)
Az ügyfél a termék megvásárlása után közvetlen telefonszámot kap a technikai csapathoz. Ők minden megvásárolt termék installáláshoz és konfiguráláshoz kapcsolódó kérdésre válaszolnak. Elérhetőségük: 24/7, azaz naponta 24 órán keresztül a hét minden napján.

Technikai támogatás távoli elérésen keresztül
Ha az ügyfél nem tudja megoldani a felmerülő problémát, akkor távoli elérést biztosít a saját számítógépére. A következő távoli elérést biztosító konzol alkalmazásokon keresztül tudnak a technikai kollégák belépni az ügyfél gépére: VNC Viewer, Remote Administrator, Microsoft Terminal Services, Logme in, Remotely anywhere. A technikai kollégák belépnek az ügyfél számítógépére Interneten keresztül és megpróbálják megoldani a problémát távolról. Jelenleg a preferált távoli elérést biztosító konzol alkalmazás a VNC Viewer.

Helyszíni terméktámogatás
A szoftver mérnökeink a helyszínre mennek és segítenek bekonfigurálni vagy kifejleszteni az SMS szolgáltatást. Ez a szolgáltatás nagyon hasznos lehet akkor, ha egy IP SMS szolgáltatást kíván beüzemelni egy GSM operátorral vagy szoftver fejlesztési projectet kezd és nagyon sok közvetlen segítségre van szükség. 2 hét helyszíni támogatást tartalmaz ez a csomag. Az utazási költségeket Budapest és az ügyfél által meghatározott helyszín között, valamint a szállás költségeit egy 5 csillagos szállodában, és az Internetes szállodai kapcsolat díját a megrendelő ügyfél fizeti.

Szoftver fejlesztési támogatás
Ha a szoftver fejlesztéshez kapcsolódó kérdések merülnek fel, vagy szükséges egy példa program kód egy bizonyos program nyelven, akkor hasznos ez a szolgáltatás. Minden támogatást és segítséget megadunk, ami ahhoz szükséges, hogy az ügyfél fejlesztési projectje elindulhasson és sikeresen befejeződjön.

Szoftver testre szabás
Ha egy alkalmazást kíván kifejleszteni az ügyfél, válaszolunk minden kérdésére, iránymutatást adunk és példa programokkal támogatjuk. Kérésre segítünk kifejleszteni egy komplex üzleti logikát, különleges felhasználói felületet és testre szabjuk az alkalmazásokat. Az ügyfél kérésére árajánlatot adunk ezekre a szolgáltatásokra vagy biztosítunk egy szoftver fejlesztőt, aki támogatja ezeket a projekteket.

A terméktámogatás árai

Verzió frissítés
A verzió frissítés opciót tartalmazza a termék ára egy évre, amikor a termék ára kifizetésre kerül. Ha szeretné kiterjeszteni ezt a szolgáltatást további évekre, akkor a termék eredeti licensz árának 20%-át kell kifizetni minden egyes további évre.

Standard terméktámogatás
A Standard terméktámogatási csomag 3 hónapos periódusra érvényes, amikor a termék licensz megvásárlásra kerül. Ezt tartalmazza a termék licensz. Ha szeretné kiterjeszteni ezt a szolgáltatást további időszakra, akkor minden egyes évre a termék eredeti licensz árának 40%-át kell kifizetni.

Silver terméktámogatás
A Silver terméktámogatási csomagot nem tartalmazza a megvásárolt szoftver licensz. Ahhoz, hogy ezt a csomagot megkapja, minden egyes évre a termék eredeti licensz árának 60%-át kell kifizetni.

Gold terméktámogatás
A Gold terméktámogatási csomagot nem tartalmazza a termék szoftver licensz, amelyet megvásárolt. Ahhoz, hogy ezt a csomagot megkapja, minden egyes évre a termék eredeti licensz árának 100%-át kell kifizetni.

> Termékek > Vásárlási információk > Terméktámogatás
Telefon: +36 1 371 0150, E-mail: info@ozeki.hu
Ozeki Informatikai Kft, 4032 Debrecen Nagy Lajos király tér 1-5.
Forrás: http://www.ozeki-sms-gateway.hu/p-28-sms.html